000 | 01372nrm a2200157 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
008 | 220203s2021 sp ||||b |||| 00| g|glg d | ||
080 | _a794.3/.4 | ||
245 | 0 | 0 |
_aVerbolario _c/ Brazolinda |
260 |
_aSantiago de Compostela _b: Brazolinda _c, 2021 |
||
300 |
_a1 caixa con tarxetas _c; 11 x 11 x 5 cm |
||
500 | _aObxectivos educativos: Mellora da concentración. Reforzo da lectura e aprendizaxe de novo vocabulario. Capacidade de razoamento. Mellora da axilidade mental e da expresión oral. Axuda ante posibles problemas de percepción, de integración da información e de motilidade ocular | ||
500 | _aO xogo está baseado nun material empregado en terapias visuais para mellorar diversas cuestións relacionadas tanto coa vista como coa comprensión lectora e a concentración. Nós transformamos ese material nun xogo que traballa a apredizaxe de léxico, reforzo da lectura, percepción espacial, axilidade mental ... | ||
500 | _aContén: cartas con máis de 450 palabras | ||
520 | 3 | _aConsiste en identificar a palabra agochada no círculo que a dinámica de xogo determine. As letras están por orde pero cómpre saber por onde comeza a palabra para lela correctamente. Permite establecer dous niveis de xogo para que poidan participar lectores expertos e persoas que aínda están aprendendo a ler ou que poidan ter máis dificultades |